Malatyalı Alperen Ocakları Ülkücülerinden Pütürge'ye Okul


Malatya Alperen Ocakları tarafından Pütürge’nin Pazarcık’a bağlı Akpınar İlköğretim Okulu’nun bakımı tamamlanarak yeniden hizmete açıldı
Donanımları ve fiziki şartları iyileştirilen okulun açılışına, İlçe Milli Eğitim Şube Müdürü Nevzat Erdoğan, Alperen Ocakları Doğu Anadolu Bölge Başkanı Ayetullah Geçen, köy halkı ve Alperen Ocakları yönetimi katıldı.
Allah’ın ilk emri: oku
Bölge Başkanı Ayetullah Geçen, Cenab-ı Allah, “Oku! Yaradan Rabbinin adıyla oku!” Ayet-i kerimesiyle okumayı emrettiğini belirterek, “Bizlerde Alperen Ocakları olarak Rabbimizin bizlere emrettiği yolda ilerleyen minik kardeşlerimize yardım eli uzatma ihtiyacı hissettik. Bir Eğitim ve Kültür Derneği olan Alperen Ocakları milli ve manevi değerlerine sahip çıkan Ay yıldızlı bayrağını sahiplenen genç nesillerin yetiştiği bu eğitim yuvalarına yardımlarını sürdürecektir” dedi.
Geçer, Malatya’da bulunan Sivil Toplum Kuruluşlarını (STK) bu konuda duyarlı olmaya davet etti.
İlk durak Pütürge Akpınar köyü İlköğretim Okulu
Alperen Ocakları Doğu Anadolu Bölge Başkan yardımcısı Ramazan Ergül Alperen Ocakları Doğu Anadolu Bölge ve Malatya il başkanlığı olarak zor şartlarla eğitim mücadelesi veren köy okullarından tadilat ve donanım ihtiyaçları olan okullara yönelik başlattıkları yardım kampanyası çerçevesinde ilk durağın Pütürge Akpınar köyü İlköğretim Okulu olduğunu belirtti.
Miniklerin mutluluğu gözlerinden okunuyordu
Ergül, şöyle dedi: “Köy okulunda kısıtlı imkanlarla eğitim alan miniklerin ihtiyacını bir nebzede olsa karşılamanın mutluluğu, kardeşlerimizin gözlerindeki pırıltıyla bir kat daha artmıştır. Muhsin Yazıcıoğlu anısına yürüttüğümüz çalışmada minik kardeşlerimizden desteklerini esirgemeyen İstanbul Dershanesi, Dünya Kitabevi, Karadağ Mobilya, Özceyhan Kitabevi, Edipler Giyim, Başak Tuhafiye, TİMAŞ Yayınları, İl Milli Eğitim Müdürü Mehmet Bulut’a, üniversite ve ortaöğretim teşkilatlarımıza teşekkür ediyoruz. Bu çalışmalarımız ilerleyen zamanlarda devam edecektir. Bu konuda hayır sahipleri ve yardım almak isteyenler il başkanlığımıza başvurabilirler.”
İlçe Milli Eğitim Şube Müdürü Nevzat Erdoğan ve okul öğretmeni Serkan Özden katkılarından dolayı Alperen Ocakları’na teşekkürlerini sundu. Alperen Ocakları Doğu Anadolu Bölge Başkanı Ayetullah Geçen’e bir plaket takdim edildi.
Mutlulukları gözlerinden okunan minik öğrenciler Alperen Ocakları’na teşekkür etti.
Öte yandan, bir kız öğrencinin yazdığı mektubu okuması duygusal anların yaşanmasına neden oldu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not:Eğer bu bloğa üyeliğiniz yoksa,aşağıda yorumlama biçiminden anonimi seçerek yorumunuzu bırakabilirsiniz.